après


otrais.
23/08/2009, 22:56
Filed under: sparkle

Es saēdos saldējumu tik daudz, ka man augšējā lūpa atsala :D
drausmīgi smieklīgi, liekas, ka var iekost un nejust :D:D

4 Comments so far
Leave a comment

ēm..Tev gadījumā tikko nebija diezgan lielas kakla sāpes? bet nu labi..
Ununun!! tā lūpas nejušana zini kad ir vēl lielākā devā? pie..ZOBUĀRSTA! (hihihi)

Comment by cikuzītis

aaam, man tiešām gribējas saldējumu :D:D
un esmu uz izveseljoshanaas pusi tikusi.

Comment by daaartavee

Tev vajadzeeja iet buchaaties. Ar atsalushu luupu tas buutu apmeeram taa kaa buchoties ar mani: zini, ka bucho, bet just nekaa nevar :D

Comment by Ansis

Ansis kicks ass! :D:D

Comment by cikuziitis




Leave a Reply

