après


secret
27/11/2009, 23:32
Filed under: sparkle

SO, liekas, ka mana dzīve tomēr paliks noslēpums.
gan sasniegumi, atradumi, zināšanas, domas, vīzijas :]
vismaz kādu laiku, kamēr dabiski nevēlos dalīties ar dajebkuru, kas māk lietot internetu :)

Kate, Lai Tev jauks pārtijs šonakt
xx

2 Comments so far
Leave a comment

Kate mani neiluudza uz paartiju :( Es gan laikam neesmu pelniijis ar :(

Comment by Ansis

Kā es ceru, ka beidzot man paveras maza spraudziņa uz Tavu dzīvi!!! Ļoti maza, bet varu paķīķerēt :) Un papriecāties! Baudu ik mirkli… kamēr esi man tik tuvu…jauki :)

Comment by inita




Leave a Reply

